мектеп психологі - Алматы облысы Талғар ауданының "Білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің " Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №45 жалпы білім беретін орта мектеп-гимназиясы" мемлекеттік коммуналдық мекемесі http://45-talgar.mektebi.kz/ ru мектеп психологі - Алматы облысы Талғар ауданының "Білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің " Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №45 жалпы білім беретін орта мектеп-гимназиясы" мемлекеттік коммуналдық мекемесі DataLife Engine №45 мектеп – гимназиясы 1- сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау мақсатында жүргізілген жұмыс нәтижесі http://45-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-psiholog/52-45-mektep-gimnazijasy-1-synyp-oushylaryny-mektepke-bejmdelun-anytau-masatynda-zhrgzlgen-zhmys-ntizhes.html http://45-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-psiholog/52-45-mektep-gimnazijasy-1-synyp-oushylaryny-mektepke-bejmdelun-anytau-masatynda-zhrgzlgen-zhmys-ntizhes.html 1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын,мектепке бейімделуін, психологиялық дайындықтарын зерттеу мақсатында өткізілген  Йирасек-Керн тестіне анықтама.

№45 мектеп – гимназиясы 1- сынып оқушыларының  мектепке бейімделуін анықтау мақсатында жүргізілген жұмыс нәтижесі

1- сынып оқушыларының  сынып жетекшісіне, пән мұғалімдеріне, жалпы мектепке бейімделуін анықтау мақсатында төмендегідей жұмыстар жүргізілді.

Бірінші сынып оқушыларының  мектепке бейімделу деңгейін қалыптастыру мақсатында, баланың мектепте оқуына психологиялық дайындығын дамытуға арналған түрлі жаттығулар мен ойындар өткізілді және «Мектепте саған не ұнайды?» тақырыбында суретті тест алынып қорытындысы шығарылды. Қорытынды бойынша әр сынып төмендегідей пайызды көрсетті.

Сыныбы

Жоғары

Орташа

Төмен

1

1 «А»

75%

20%

5%

2

1 «Ә»

72%

17%

11%

3

1 «Б»

74%

21%

5%

4

1 «В»

68%

19%

13%

5

1 «Г»

69%

20%

11%

6

1 «Д»

72%

16%

12%




]]>
1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын,мектепке бейімделуін, психологиялық дайындықтарын зерттеу мақсатында өткізілген  Йирасек-Керн тестіне анықтама.

№45 мектеп – гимназиясы 1- сынып оқушыларының  мектепке бейімделуін анықтау мақсатында жүргізілген жұмыс нәтижесі

1- сынып оқушыларының  сынып жетекшісіне, пән мұғалімдеріне, жалпы мектепке бейімделуін анықтау мақсатында төмендегідей жұмыстар жүргізілді.

Бірінші сынып оқушыларының  мектепке бейімделу деңгейін қалыптастыру мақсатында, баланың мектепте оқуына психологиялық дайындығын дамытуға арналған түрлі жаттығулар мен ойындар өткізілді және «Мектепте саған не ұнайды?» тақырыбында суретті тест алынып қорытындысы шығарылды. Қорытынды бойынша әр сынып төмендегідей пайызды көрсетті.

Сыныбы

Жоғары

Орташа

Төмен

1

1 «А»

75%

20%

5%

2

1 «Ә»

72%

17%

11%

3

1 «Б»

74%

21%

5%

4

1 «В»

68%

19%

13%

5

1 «Г»

69%

20%

11%

6

1 «Д»

72%

16%

12%




]]>
admin Tue, 09 Nov 2021 11:32:47 +0600
Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты http://45-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-psiholog/53-mektepteg-psihologijaly-yzmett-basty-masaty.html http://45-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-psiholog/53-mektepteg-psihologijaly-yzmett-basty-masaty.html Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ете алатын, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық-педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру мен құру және жүргізу.




Міндеттері:

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативті актілерін, құжаттарын, бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа алуға;
  • Өзінің іс-әрекетін өз кәсіби біліктілігінің және қызметтік міндеттемелерінің шеңберінде жүргізуге;
  • Психология мен педагогиканың әртүрлі салаларындағы ең жаңа жетістіктерді білуге және насихаттауға; диагностиканың, түзетудің, алдын алудың ғылыми негізделген әдістерін өз іс-әрекетінде қолдануға; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру үшін үнемі еңбектенуге;
  • Тәжірибелік психологтың этикалық кодексі нормаларын басшылыққа алуға;
  • Мектеп қабырғасындағы диагностикалық, психокоррекциялық, консультативтік іс-әрекетіне тиісті кәсіби әзірлігі жоқ біліксіз адамдарды жібермеуге;
  • Кез келген мектеп құжаттамасына (тәрбие беру жоспарларына, білім беру бағдарламаларына, педагогикалық кеңестің шешімдеріне, ағымдағы оқу-тәрбие поцесіне, т.б. ) психологиялық талдау жүргізуге;
  • Мектеп ұжымындағы әртүрлі деңгейдегі тұлғааралық қатынастарды (Оқытушы-администратор, оқытушы-оқытушы, оқытушы-оқушы, оқушы-оқушы) бақылауда ұстауға, талдауға және түзетуге;
  • Әкімшілікпен, оқытушылармен, оқушылармен, ата-аналармен бірлесе отырып, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің табысты бейімделуі мен тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін ғылыми негізделген білім беру, тәрбиелеу, түзету,т.б. бағдарламаларды жасауға және енгізуге;
  • Еркін формадағы психологиялық құжаттаманы (дискеттер, үн таспаларды, перфокарталарды, т.б.) жүйелі түрде жүргізуге және сақтауға м і н д е т т і.


Психолог жұмысының негізгі бағыттары

1.Психологиялық профилактика.

2.Психологиялық диагностика.

 3.Психотүзету және дамыту.

4.Психологиялық консультация.

 5.Психологиялық білімді көтеру.


]]>
Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ете алатын, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық-педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру мен құру және жүргізу.




Міндеттері:

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативті актілерін, құжаттарын, бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа алуға;
  • Өзінің іс-әрекетін өз кәсіби біліктілігінің және қызметтік міндеттемелерінің шеңберінде жүргізуге;
  • Психология мен педагогиканың әртүрлі салаларындағы ең жаңа жетістіктерді білуге және насихаттауға; диагностиканың, түзетудің, алдын алудың ғылыми негізделген әдістерін өз іс-әрекетінде қолдануға; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру үшін үнемі еңбектенуге;
  • Тәжірибелік психологтың этикалық кодексі нормаларын басшылыққа алуға;
  • Мектеп қабырғасындағы диагностикалық, психокоррекциялық, консультативтік іс-әрекетіне тиісті кәсіби әзірлігі жоқ біліксіз адамдарды жібермеуге;
  • Кез келген мектеп құжаттамасына (тәрбие беру жоспарларына, білім беру бағдарламаларына, педагогикалық кеңестің шешімдеріне, ағымдағы оқу-тәрбие поцесіне, т.б. ) психологиялық талдау жүргізуге;
  • Мектеп ұжымындағы әртүрлі деңгейдегі тұлғааралық қатынастарды (Оқытушы-администратор, оқытушы-оқытушы, оқытушы-оқушы, оқушы-оқушы) бақылауда ұстауға, талдауға және түзетуге;
  • Әкімшілікпен, оқытушылармен, оқушылармен, ата-аналармен бірлесе отырып, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің табысты бейімделуі мен тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін ғылыми негізделген білім беру, тәрбиелеу, түзету,т.б. бағдарламаларды жасауға және енгізуге;
  • Еркін формадағы психологиялық құжаттаманы (дискеттер, үн таспаларды, перфокарталарды, т.б.) жүйелі түрде жүргізуге және сақтауға м і н д е т т і.


Психолог жұмысының негізгі бағыттары

1.Психологиялық профилактика.

2.Психологиялық диагностика.

 3.Психотүзету және дамыту.

4.Психологиялық консультация.

 5.Психологиялық білімді көтеру.


]]>
admin Wed, 29 Sep 2021 11:34:38 +0600
мектеп психологі http://45-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-psiholog/51-mektep-psiholog.html http://45-talgar.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-psiholog/51-mektep-psiholog.html

Окасова Назгул Советовна.Туған жері:Шығыс Қазақстан облысы,Тарбағатай ауданы,Жетіарал ауылы.12.04.1972 ж.Оқу орны: Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институтын «Педагогика-психология» мамандығы бойынша бітірген. 2015 жылдан бастап Талғар ауданы,Бесағаш ауылы №45 мектеп-гимназиясында қызмет атқарады.

Төлеуғалиева Ақбота Нұрланқызы.Туған жері:Батыс қазақстан облысы,Орал қаласы,Ақжайық ауданы.Туған жылы.24.04.1994 ж.Оқу орны: Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті (2012-2016),Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті  2016-2018 жылы «Педагогика-психология» мамандығы бойынша бітірген,2016 жылдан бастап Талғар ауданы,Бесағаш ауылы №45 мектеп-гимназиясында қызмет атқарады.


]]>

Окасова Назгул Советовна.Туған жері:Шығыс Қазақстан облысы,Тарбағатай ауданы,Жетіарал ауылы.12.04.1972 ж.Оқу орны: Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институтын «Педагогика-психология» мамандығы бойынша бітірген. 2015 жылдан бастап Талғар ауданы,Бесағаш ауылы №45 мектеп-гимназиясында қызмет атқарады.

Төлеуғалиева Ақбота Нұрланқызы.Туған жері:Батыс қазақстан облысы,Орал қаласы,Ақжайық ауданы.Туған жылы.24.04.1994 ж.Оқу орны: Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті (2012-2016),Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті  2016-2018 жылы «Педагогика-психология» мамандығы бойынша бітірген,2016 жылдан бастап Талғар ауданы,Бесағаш ауылы №45 мектеп-гимназиясында қызмет атқарады.


]]>
admin Wed, 08 Sep 2021 11:28:10 +0600